lördag 2 augusti 2008

Lite senare än förväntat

HAde bara tänkt hnga på Hallands ett tag å hjälpa till för att gå hem i tid men det visade sig att alla jobbare var nybakade studenter, helt färska på nationslivet så jag fick rycka in som barförman! Jag har alltså jobbat i baren en gång förut... MEn d gick bra Tule och Martin var duktig aoch gjorde allt som jag sa till dem och alla gäster var trevliga. Efteråt bjöds det på samvaro å öl å d känns ju tråkigt att bryta upp först... men men. Ska ju åka nu om tre timmar så borde sova lite iaf.
Vinst under kvällen: God middag, 26 kr i dricks och ett telefonnummer! =P
Hörs nästa helg med reportage om Gotland!
Gonatt, X

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Sökte precis på Sopa21 och tänkte se vad det är för böcker man ska ladda upp med till i höst, å så hamna jag här :) Tänkte se med dig eftersom du läst kursen vilka böcker du skulle rekomendera att man köper, och vilka man klarar sig med att låna....?

Ha en fin kväll!

Jelena

ELI sa...

Jag köpte grundboken, perspektiv på sociala problem, gruppsykologi, payne, normer och normalitet och kunskapssociologi... Skulle dock bara ha köpt de tre första om ja gjorde om d. De är grundböcker som är bra att ha och kan komma tillbaka. Är man flitig på biblioteket eller kopierar mycket klarar man sig långt utan att köpa böcker. Skaffa en rik kompis att låna av! =) Lycka till!