söndag 20 januari 2008

En wowspelande trivselfascist

Har fått klagomål om att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt ofta så ursäkta och ja ska försöka skärpa mig.

Största som har hänt senast är väll dels att vi börjat en ny kurs som kankse är den flummigaste i världshistorien (tror min lärare hade rökt på innan introduktionen), dels att jag ska bli festmästerigeneral i vår och dels att jag börjat spela World of Worcraft... JA vet hur illa det låter men det är sant! Ens karl kan få en att göra de mest märkliga saker men tycker faktist att det är rätt kul... är på level 8 nu. Fick spunk igår när ja bara dog hela tiden, men visa sig att Peppe glömt säga hur man lärde sig nya spells å grejer så ja hade fightingskills som en level 2a! Har fortfarande ett trailaccount, tycker nämligen d ä för dyrt men vi får väll se... Ett par dagar till har ja på mig att bli hookt! =P

Annars tänkte ja bara ge er en lysande beskrivning av mig själv. Det är ett citat från Sociokraten, vår kårtidning, från ett test vid namn Vilken socionomtyp är du?

"Du är den fruktade trivselfascisten. Var du än går sprider du trevnad och välbefinnande omkring dig. Du firar folks namnsdagar och tycker att den viktigaste egenskapen hos en socionom kan ha är att veta när någon bara behöver en kram."

Låter bra inför mitt framtida ordförandeskap va! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kallar honom Peppe hihi ; )