tisdag 19 februari 2008

Att man aldrig lär sig

Nu sitter jag här igen. Klockan närmar sig 20 i ett och jag pluggar. Förstår inte varför jag har så svårta tt komma igång! Idag va ja uppe i tid, iförsig för att jobba lunch på Hallands, vilket va rätt trevligt. På torsdag ä d möte å då väljs jag med största sannolikhet till förman. Har redan börjat fundera på maträtter som kan lagas till 70 personer, förutom pastasallad såklart... =P
Sen åkte ja hem å skulle plugga men fastna i soffan med en semla och mina korridorare, sen blev ja deppig över att ha för mycket att göra så evy fick komma över med choklad å prata lite snusk. Sedan skulle ja träna mä maria å issy, ä dock glad att ja åkte. Såå skönt att sträcka ut sig lite! FAstna dock igen i soffan, denna gång framför american idol. Fick sparka mig in på rummet vid halv 10 för att läsa om sociala problem. Intressant kapitel men har lite svårt att börja skriva... vet inte riktigt va uppgiften går ut på, finns liksom ingen fråga... well well, d ä ju som vanligt då!
Ska läsa lite ref-litt nu.
X

Inga kommentarer: