måndag 30 juni 2008

Att blogga

Jag blir alltid lika förvånad varje gång någon har läst min blogg! Jag kan beräta något för någon och de säger: "Ja det vet jag redan". Och jag svarar förvånat: "Va, hur vet du det? Vi har ju inte pratat på evigheter!" "Men jag läste det i din blogg!" =)

Min syster ringde mig dag i maj och frågade lite försiktigt "Du Elinor, har du och peter gjort slut?" efter att jag hade skrivit om mina senaste tårar över honom. Det hade då gått två veckor. Det kanske egentligen säger nått om att jag borde ringa Isabell oftare! Men ett tag där var jag så trött över att gråta över och prata om Peter att det bara inte blev att jag berättade.

Jag tänker mig att ungefär 0 personer läser det jag skriver så det är ju kul att ha fel ibland. Dock verkar det vara rätt sporadiskt men endå. Kul!

Nu måste jag ta en promenad så mina muskler börjar leva igen. Johan tvingade med mig på BodyPump igår och jag gick ut lite för hårt... Iaf på benen vilket känns idag. Tydligen har Iksus bästa tränare ett pass idag så snart är det dax igen... Jag ska döda armarna nu istället! =P
X

Inga kommentarer: