måndag 30 juni 2008

Hjälp!

Varför ska allt kosta så himla mycket med pengar? Jag räknade just ut vad mina äventyr i sommar ska kosta, sammanlagt blir det minst 6400 kr! Och det är bara för resor och förbeställda aktiviteter! Och då ska vi komma ihg att jag inte har ett jobb i sommar... Kommer bli en fattig höst!

Fast om man tänker efter så får jag ju gaska mycket för pengarna. Ska se nu...

Ja har varit en weekend i Jönköping, en långweekend i Umeå och ska vandra en vecka runt Kebenekaise. Tillbaka efter hemvistelsen i Hudik ska jag på Kent och Håkan Hellström på Sofiero slott i Helsingborg, sedan Helsingborgsfestivalen med bl.a Kaizers Orchestra och Bob Hund. Sedan ska jag med Evy och hennes familj på medeltidsvecka till Gotland (där jag faktiskt aldrig varit =). Väl i land igen blir det Lars Winnerbäck i Halmstad och sedan uppladdning inför vår tågluff i Europa. Vi startar på Highfield-festivalen i Erfurt, Tyskland, och far sedan via Berlin, Prag, Wien och Venedig till Miland där vi flyger hem ifrån.

Och seadn är faktiskt sommaren slut. Redan. Skolan har redan börjat sedan två dagar när vi landar på Kastrupd flygplats. Ska dock bli rätt kul att komma tillbaka tioll Lund och upptäcka det på ett nytt sätt. Jag är inte längre novis, jag har en bostad där jag trivs och mysiga vänner jag alltid kan ringa. Och jag är singel igen. Det blir ett äventyr i sig.
Men först ska njuta av sommarens kommande äventyr! =D
X

Inga kommentarer: