måndag 8 september 2008

Att säga nej

Jag måste lära mig att säga nej. Jag måste sluta vara så snäll jämt och ställa upp på allt. Jag måste bli hårdare, tydligare och bestämdare! Snart... Kanske som nyårslöfte...?

Ja ställde ju upp som ordförande för festmästeriet på Socialhögskolan i våras och nu är jag inte lika sugen lägre. Ja trodde ju alla mina kompisar skulle vara kvar å då hade d ju vart lungt. Men nu verkar det som alla har hoppat av! Och jag känner inte tvåorna... Ska ha möte imorn. Får väll se hur d går...

Blev iaf nominerad till fotoförman på Hallands! Känns kul. Gillar att hänga där å vill inte bli utan post nu när ja inte kan ha lunchen. Jobbade idag med stina. Känns ganska gott att slippa den även om ja tycker det är kul. Man måste ju fixa jobbare å grejer! Då jobbar ja hällre för andra ibland istället. Måste bara förbereda nått att säga till nationsmötet nästa torsdag. Jag klådde ju två och de kanske ställer upp som motförslag. Så alla vänner som ä Hallänningar, kom å stöd mig den 18de! TAck!
X

1 kommentar:

Anonym sa...

du kommer bli en kickass-fotoförman!! :) tack för hjälpen idag!