söndag 8 mars 2009

Dagen efter kvällen före

Igår jobbade jag på VGs bals sexa. Jag drack max en shot utblandat i redbull. OCh ändå känner jag mig bakis...Det kan bero på att jag städade i källaren på AF till sex i morse. Det började ljusna och fåglarna kvittrade när jag cyklade hem. Kändes lite weird.Men roligt att man får samma känska av för lite sömn och för mycket alkohol! Är åtminstonde taggad inför min bal nu om två veckor! Om ja kommer i klänningen såklart... Den där planen ja hade i jul har kanske inte fungerat som den skulle...

Varför är ja egentligen vaken nu då? Jo, ja ska plugga! Vårt fördjupningsarbete är i princip klart, det ska bara korrekturläsas, och det hamnade på mig att göra det på söndag förmiddag. Det kändes helt ok i fredags då ja skulle vara hemma ledig och bara softa igår. Blev dock ändrade planer med det som sagt... Men men, får försöka motbevisa att jag är så gammal och grå!
X

Inga kommentarer: