tisdag 5 maj 2009

Big news!

Idag fick jag besked från Praktiktanten, jag har blivit antagen som praktikan på Child, Youth and Family-center i Paeora, Nya Zeeland! Helt galet! Om typ fyra månader kommer jag åka till andra sidan jorden i fyra månader och ska utöva socialt arbete på engelska i ett system jag inte kan! Känns skitnervöst men kan nog bli fett ballt! Mitt liv håller på att reda ut sig igen. Skönt!

Och på torsdag får jag tillbaka tentan, skönt att veta hur det gått men jag hade ärligt talat glömt lite att jag skrivit den. Nu blev ja ju lite nervös för det igen... Men farmor verkar iaf vara på bättringen, doktorn har goda förhoppningar om hon svarar väl på cellgiftsbehandlingen. Sk hälsa på imorgon tänkte jag och berätta de goda nyheterna. Och sedan ska ja på date med Oskar. Ska bli mysigt att umgås lite längre med honom.
Nu ska ja förkylningsbortsova.
X

Inga kommentarer: