måndag 1 mars 2010

Långsamt framåt

My god det går dåligt för mig och bloggandet. Jag har lixom ingenting att skriva. Ingenting händer. Eller det gör det ju. Massor har hänt. Men i mitt huvud står det still.
Det är som med c-uppsatsen. Helt plötsligt är man på termin sex och ska ha ideér och skriva uppsatsplaneringar och liknande. Jag har ingen aning om vad jag skall skriva om och jag känner verkligen inte för att skriva. Jag hade hellre läst om juridikterminen än att skriva c-uppsats! Och jag får inget grepp om denna introduktionskurs vilket gör att jag inte gör något med skolan vilket gör att jag inte kommer närmare en idé. JAg antar att jag har mig själv att skylla...

Hudik var var kallt och snöigt men himla vackert när solen sken. Vi hämtade grytor och sorterade lådor i förrådet, käkade supergod mat i Sundsvall med Lovisa och Joel, hälsade på Clara och hennes karl och promenerade fram och tillbaka mellan bilen och huset i yrsnö. Annars gjorde vi ingenting i tre dagar. Det var nog bra för oss. Och vi klarade oss någerlunda ifrån förseningar med SJ och hann tom med en lunch med Erica och Ben&Jerry (både personerna och glassen faktiskt!).

Det är ingen som har ett sommarjobb över eller?
X

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!
Det är samma för mig. Står stilla i skallen ganska ofta. =O) Men när jag väl sätter mig vid datorn så brukar alltid något komma på tavlan.

Så det är bara å sätta sig framför bloggen, något måste ju alltid komma fram.
Ha det gott och ta hand om dig.
Miss_Mad