fredag 19 februari 2010

Let it snow

Nu sitter jag här igen i pyamas vid datorn. Klockan är snart 9 och jag har ingen skola eller något planerat for förmiddagen och ändå har jag varit vaken sen 7. Vad gör det värt att kliva upp minst 2 timmar för tidigt? Lagad frukost såklart! Jag är morgontrött av mig och att ligga och dra sig i tio minuter för att sedan ha varm frukost och kaffe framdukat på bordet är guld värt. Att sedan ha mysigt sällskap och prata filosofi med en fantastisk fästman gör ja bara saken bättre. Dessutom har jag nu tid att slöa runt och egentligen inte göra något och ändå vara påklädd och klar till 10 för stad eller liknande. Problemet är väll kanske att man blir hungrig igen så tidigt. Men då är det väll ifs bara att äta igen... Och mat är ju gott! =)

Senare idag bär det iväg hem till gården. Eller Hudiksvall iaf. Får väll se hur det går med resan. Enligt biljetterna skalla det ta 8 timmar. Tyvärr är det ju såklart snökaos, blåst och massa minus i Norrland så man vet aldrig. Ska bli mysigt iaf att träffa föräldrar och kanske lite gamla gymnasiekändisar och förhoppningsvis får jag en wokpanna med mig ner på tisdag! Jag LÄNGTAR!!!
X

Inga kommentarer: