tisdag 2 februari 2010

Virusvarning

det går segt med bloggandet nu för tiden... men jag skyller på att min laptop har virus och kan inte komma åt internet. Alltså måste jag sitta vid den stora datorn och då kommer jag aldrig ihop. På laptopen har jag ju bloggen inställd som första sida för att komma ihåg. Men forhoppningsvis är datorn formaterad snart så jag kan börja använda den igen. Skulle behöva börja skriva på mitt paper...

Annars var det första förmannamötet idag. Jag kände mig både gammal och ute ur gemet. Över hälften var nya som jag aldrig hade sett och mer än hälften var nog under 22... Tur att man ligger på det torra där iaf så man slipper jaga lammkött. Träffade många gamla godingar iaf och åt godis tills jag mådde illa. Som det ska vara. Känns skönt att vara lite återinförd iaf. Nu måste jag bara fixa den här vernissagen.

Det snöar i Lund igen. Och ingen kan inte kommunen ploga. Undra om de ens äger en plogbil. Det var jobbigt att cykla till hallands i snön men det gick fasen inte att cykla hem. Man rullade någerlunda i tillplattade hjulspår men vågade inte köra för fort för rätt som det var sladdade man till ordentligt. Jag fick gå från Spyken typ då inte ens bilar hade varit tillräckligt framme. Och nu borde jag plugga... snart...

Anars är väll den största nyheten att ett av mina orosmoln kanske snart är avprickad... Elinor har provat brudklänning...

Inga kommentarer: