torsdag 4 februari 2010

Notis

Det har snöat igen i Lund. Detta är inte lundabor vana vid. För det första äger förmodligen inte Lunds kommun en snöskottare då väggarna i princip aldrig blir plogade, för det andra skall tydligen fastighetsägarna skotta trottoarer (vilket de såklart inte gör) så det går knappt att gå någonstans men det allra roligaste är ju att lundabor inte har några vinterskor så de flesta vandrar fortfarande runt i blöta converse men mer och mer ser man hur de hederliga, gamla, gröna gummistövlarna åker fram!

Annars har jag hängt på Hallands i inskrivningen hela dagen. Från 10 till 6 hade vi hela 5 novischer. Hårt jobb var det men en godtaglig ursäkt för att inte plugga! =P

En bonus för dagen var att jag fått svar rån min handledae på termin 5. Mitt paper som jag skrev ihop i en ångest/jetlag/bakisdimma under enhelg blev godkänt! Utan kompletteringar! Haha, I rock!
X

Inga kommentarer: