måndag 15 februari 2010

Tillbaka mot vardag

Så var det måndag igen. Tiden går verkligen fort! Men det var en mycket skojig helg!
I fredags lagade jag lasange åt mina två favoritpojkar. Det är alltid roligare att laga mat åt folk när de vräker i sig sen! =)
Sedan drack lite folkisar innan vi drog till Raurackel och drack mer öl. Mycket trevligt ställe det där!

PÅ lördagen var det Hallands för hela slanten med utbildningsdag och förmannakickoff. Hann dock bygga lite IKEA-grejer i pausen. Vår lägenhet börjar se vettig ut nu. Men det behövs typ en till runda till tippen... Det tar aldrig slut!

Temat på kvällen var iaf D é kärlek så jag klädde ut mig till mitt livs kärle. JAg tror alltid jag skall ha hans kläder, de är så grymt sköna! Och sjukt kul at vara kille och folk kände inte ens igen mig. Höll på å bli utslängd från tjejtoan på ÖGs haha! =P

Söndag innehöll precis det den ska; film, mys, pizza, godis och massa skratt i Filips soffa! I like!
X

Inga kommentarer: