tisdag 13 april 2010

C-uppsats dag 9

Som alla vet behöver man inte plugga när man är sjuk. Eller? För denna vecka började jag med en förkylning. Fast en weird en. Jag vaknade med torrhosta som efter en dag blev till hosta+muskelvärk och som i morse satte sig lite på halsen. Just nu känner jag mig ok men vet inte om det är kaffet eller alvedonen som hjälper till. Så nån uppsats har det inte blivit mycket av. Mitt största problem nu är att jag läser en massa intressanta saker om familjebehandlingar och familjerådslag i Sverige men jag vet inte riktigt hur jag skall lägga in detta i min uppsats. Och att hitta intervjuoffer är ett stort problem såklart. Alla har varit före mig och ingen har tid att prata med mig. *suck*
Dessutom är det ju soligt ute och då vill jag hellre sitta på stortorget och äta glass.

Inga kommentarer: