torsdag 29 april 2010

Så var man 25

Och en dag faktiskt. Hade en bra dag men mycket sol och en trevligt tillställning med god mat på kvällen. Va sjukt stressad under dagen då jag hade både handledningen och en intervju i Malmö men båda gick bra och Oskar och Henke var hjältar och hjälpte mig pyssla. Så nu har jag intervjuat klart och måste transkribera som tusan om jag skall bli klar. Jag har ju lite bytt riktig på uppsatsen men handledaren min menade att jag bara kunde ändra lite i mina formuleringar på uppsatsplanen så det sparar mig mycket tid. Kanske hinner jag klart?! =)

Och tack för alla fina gratulationer! Jag fick fem samtal, 12 sms och ca 50 kommentarer på Facebook. Plus en massa personliga såklart. *glad*
Och från Oskar fick jag en kamera så nu kan jag dokumentera mina upptåg igen. Tackelitack!
Puss

Inga kommentarer: