tisdag 11 maj 2010

Skrivkramp

Med så mycket jag skriver om dagarna nu för tiden så orkar man typ inte skriva nått annat, inte ens ett litet blogginlägg. Igår lyckades jag tillslut lägga upp Valborgsbilderna på fejjan, att tagga är nästan lika jobbigt som att skriva c-uppsats. Har väll gått någerlunda framåt men den är fortfarande väldigt abstrakt och nu är det bara 2 veckor kvar tills den skall vara klar. Hm... inte bra.

Men jag skall ju nu ha en vit vecka så får hoppas det hjälper. Insåg att jag haft tre brakare till 2-dagars på raken nu och jag kan behöva en paus. Är dock pangförkyld efter helgens dekadens så det bådar inte gott.

I helgen var det iaf Möhippa! =D Oskar och jag skulle till Malmö men sen blev det ändrade planer när flickorna hämtade mig för att springa lundaloppet. Jag var BAKIS efter en flaska rödvin plus mer på fredagkvällen men det var bara att snöra på skorna. Väl i Stadsparken fick jag dock ett glas vin som återställare istället och inget lopp. Sen rullade dagen på med lekar, bastu, roliga påhälsningar, massa god mat och tillslut dans på Herkules.
Tack igen mina fina flickor!

Nu är det 18 dagar kvar bara. Wii.


Elinor 25 år. Syns det?

Mellanfest hos mig på Valborg på grund av regn.

David, Johan och Jag gick på ICE-bar i Köpenhamn

Inga kommentarer: