måndag 26 januari 2009

Snart 24, going on 14

Det är förunderligt hur vissa får en att känna sig som 14. Ni vet hur det var på högstadiet. Man hade en crush på en kille som typ inte visste man fanns och varje gång man såg honom så blev man stum och kollade ner i golvet. JA trodde den känslan skulle stanna på högstadiet men tydligen inte. Det är ju pinsamt att man fortfarande håller på så! MEn som en mycket vis vän till mig säger: Det är ju bra att det gör ont, för då vet man att man kan känna iaf!

HAr nu äntligen lyckats tvätta upp efter resan. Dock inte återhämtat mig som ja tänkt. Vi har mycket mer skolarbete än förväntat att ta igen efter veckan och Johan är nere i Skåne, jag ska jobba en kväll plus att ja ska spendera typ 2 dagar på Hallands (kan inte fatta att Nicke har gått över to the dark side! Får åtminstånde en insider till Hallndsgårdens hemligheter =P) så det kommer bli tufft att göra allt samtidigt som ja ska vila bort förkylningen. MEn men, ja jobbar som bäst unde press... tror ja... eller så är det därför ja varit sjuk hela denna vintern... Ska köpa vitaminer och kalcium imorn för att se om ja kan rädda mina naglar från fördärvet.

Mitt kamerabatter dog ju med en gång men här kommer ett urval av det lilla jag fick... Chamonix, I miss you!
X





Inga kommentarer: