tisdag 6 januari 2009

Tillbaka i verkligenheten

Så var man tillbaka i Lund igen sedan två dagar. Känns rätt bra faktiskt! Hade en mysig jul men efter två veckor av intensivt fikande och pratande kändes det riktigt skönt att komma hem till kära gamla Sparta och min älskade säng!
JAg har hunnit pcka upp och städa, fyllt på kylskåpet med libanesens godheter, tittat lite på Gilmore Girls och till och med tränat! Om ja ska komma i den där balklänningen i mars är det dax att börja nu. För att inte tänka på Beach 2009! Tänk att det redan är 2009! Jag börjar snart min 4e termin här i Lund! Tiden har verkligen flygigt fram. Får snart ta ett uppehåll så tiden i Lund inte går så fort. Jag har ingen lust att bli vuxen än!
Nu är det bara den där skolarbetet kvar. Helt galet att de lagt ett grupparbete såhär utspritt! Imorn ska vi iaf träffas med gruppen och försöka analysera vår gemensama skrift. Ska bli intressant...
Gott nytt år på er alla läsare, vilka ni nu är!
X

Inga kommentarer: