fredag 20 november 2009

Back in the H

Tog ledigt idag då jag jobbat konstant i typ en månad plus att jag måste skriva klart min fokusuppgift som är due inatt. Åkte dock ändå in till kontoret i morse och fick skjuts av några på kontoret till Hamilton är är nu uppkopplad och nöjd på Jonos säng medan han är på jobbet. Jag har hans nycklar och telefon haha. Min mobil har nämligen pajjat helt nu. Den går att starta men sedan slutar knapparna fungera elelr hakar upp sig plus att det inte går att komma åt inboxen. Inga nya mess kommer in och telefonen stänger av sig själv hela tiden. Inte kul. Mobiler är apdyrt i Nya Zeeland så det blir ingen ny förrän jag kommer hem men jag vill ju inte ha en ny! Jag älskar min telefon och vill föda så mäkia-barn som jag kan blippa med resten av livet! Plus att det är grymt irriterande att inte kunna bli kontaktad eller kontakta någon. Jono var i Auckland när jag anlände till Hamilton och eftersom han inte kunde ringa mig när han var tillbaka fick jag vänta på hans kontor. Kändes lite konstigt men de andra var snälla mot mig och bjöd på kaffe och tyckte det blivit en klar förbättring av utsikten! =)Det är min tredje helg i Hamilton nu. Vi gör egentligen inte så mycket men det är ok. Jag har tröttnat på att turista runt med Karolina och Jono och Hamilton ger mig tillbaka en bit av ett riktigt liv, något jag saknar enormt. Det skall bli såå skönt att komma hem till Lund i januari!
Nu måste ja plugga lite till.
Jag sakanr er alla som vanligt, Puss

Inga kommentarer: