lördag 15 december 2007

Strumpbyxor

För typ 2 år sedan köpte ja ett par nätstrumpbyxor på rea. De hade blommor å grejer å ja visste inte om de var för mycket men det var iaf billiga. Sedan har det gått två år och ja har ibland provat dem till outfits men det har kännt fel. Sen i lördags stod jag med min svarta enkla klänning med långa armar när evy kom in å skulle dömma mina kläder å hon bara: Shit vilka snygga strumpbyxor!
Wow, tänkte jag å hade dem under kvällen. Kändes bra!

Sen idag stod jag där igen och skulle välja outfit. Blev samma klänning, men med annat skärp och strumpbyxorna såklart. Och alla kommentera hur snygga de var! =) Mina kompisar, pojkvännen och tom Freddie! En kille märkte alltså dem OCH berömde! Dessa ä mina nya favvos!
Tror dock att det är klänningen som gör det. De är ganska synliga så det behövs en diskret klänning till. Nice!

Ha en trevlig kväll nu för det ska jag! =)

Inga kommentarer: