måndag 10 december 2007

Veckans...

Veckans citat:
Issy ska kolla in mitt gamla Vikabord. Ja har tidigare skickat en bild från IKEA så när jag plockar fram ett ben ur förrådet säger hon:
-Ja alltså dehär mä benet, ja fattar inte hur man ska bygga ihop bordet, ska benet va i mitten å skruva upp resten på väggen? lr nått liknande =D
HAde bara skickat en bild på ett ben, hon såg så himla förvirrad ut!

Veckans bus:
Dubbelföreläsning på torsdagen. VI kommer tidigt efter lunchen och jag ser att platserna längst bak där grabbarna grus alltid sitter är tomma! Viskar upphetsat till freddie att vi stjäl dem och sen hetsar vi varandra för hur arga de ska bli när de kommer, mest för skoj. Å sen kommer magnus, å hans min! Oslagbar! Lite uppretat snäser han en fråga om vems ide det var. JAg skrattade första kvarten på föreläsningen! =P



Veckans bild: Bättre å snyggare vänner finns inte!

Inga kommentarer: