torsdag 6 november 2008

Gjort

Jepp jag gjorde d. ELler sa åt andra att göra d egentligen. Alltså söka en quratelspost på Hallands nation. Nu måste ja börja fundera på riktigt om ja verkligen vill, vilken post jag verkligen vill ha och hur ja ska få den!

JAg var ner på expen igår innan skolan och pratatde lite med Fredrik och Axel om källarmästare, den verksamhetsansvarige. VArje gång jag pratar med nils, en tidigare kjelle så låter det jättekul men Fredrik går det alltid att låta tråkigt och slitigt och stelt. Axels jobb som qurator lät egentligen som mer som mig om det inte varit för alla de här talen och personerna man måste prata med... men sånt vänjer mansig väll vid kanske...

Om jag blir något, oavsett vad, så hoppas d blir nån vettig på andra posten så man kan samarbeta. Är lite orolig för resten av det kvarvarande quratelet.... fast man lär väll känna dom. Å fungerar man inte så bra ihop så ä ju d oxå en lärdom. å ett halvår går fort!
Måste spåna på intervjun...
X

Inga kommentarer: