onsdag 12 november 2008

Källarmästare

Jag blev inte nominerad av valberedningen till någon av quratelsposterna. Det var ifs förväntat med tanke på hur intervjun gick. Än är det inte för sent men jag fick mig en extra tankeställare om detta verligen var det jag vill. Det hade varit fruktansvärt kul och jag är rätt säker på att jag skulle fixa det trots att jag inte har särskilt mycket erfarenhet. Men. Jag måste byta klass, jag kommer ha sjukt mycket att göra å knappt hinna träffa min andra vänner
(det gör ja knappt nu redan. Hade ett litet bittert utlägg om det igår med Kicki över att ingen frågade om ja ville vara med och spela innebandy. Kändes sunkigt att jag typ blivit bortraderad ur gänget bara för ja är på hallands mesta tiden. Lr gänget å gänget. D finns inte särskilt mycket kvar längre nu när vi är uppdelade på två klasser och knappt ses och alla killarna hänger mä sina brudar hela tiden)
och jag kanske inte kan följa med på skidresan som endå jag har startat upp! Och det är redan tre som sökt posten. Har tills på söndag att tänka tror jag... detta kommer bli svårt!
X

Inga kommentarer: