torsdag 13 november 2008

Kom ihåg, det var här ni läste om dem först!


Jag var på konsert igår på Arena 305 i Malmö. Vänner till familjens son, Jonas (till vänster i bilden) spelade för första gången med sitt band, Josef K och de var riktigt grymma. De hade tydligen lirat ihop i över två år men inte kommit loss och det märktes. Jag hade tänkt mig en bättre version av en skolkonsert men detta var tight och svängigt. Jag hade lätt köpt skivan!
Efteråt hängde jag å Issa med Jonas, resten av bandet och lite kompisar till Möllan och drack öl på Nyhavn. RIktigt nice. Roligt att tänka på att vi sprang runt nakna å lekte när vi var små å nu 20 år senare dicker vi öl ihop. Speciellt med tanke på att vi inte har setts på typ 12 år!
Kolla in dem iaf: www.myspace.com/josefkmusic
X

Inga kommentarer: