söndag 16 augusti 2009

Slutet på en era är över

Sitter i Oskars soffa med datorn uppkopplad (för första gången på typ 2 å en halv månad) över hans trådlösa, lyssnar på knocked up med Kings of Leon och skriver. Igår kom Carro till Lund med sin toyota kombi och vi packade in två överfulla bilar med ett fält baksäte (utan möbler) och flyttade det till Oskars källare. Otroligt vad mycket saker man samlar på sig med åren och vad garderoberna på sparta sväljer. Får väll gå igenom sakerna igen innan de kommer upp i lägenheten, Oskar skrattade tex gott åt att mina vhs-filmer som jaginte kunde förmå mig att slänga. Han säger att han ska sälja av mina saker på loppisen på Södra esplanaden medan jag är i Nya Zeeland, gillar inte... Men först skall jag iaf till turkiet. väskan står redan packad men jag får nog göra om det. Trots allt endast 20 kg på flyget och jag skall orka släpa den upp och ned på tre tåg imorgon. HAr svårt att hålla igen när det finns plats kvar i väskan. Undra hur mycket packning man får ha med till nya zeeland...? måste undersökas... X

Inga kommentarer: