fredag 14 augusti 2009

Flyttlassen närmar sig

Tiden går fort. Tyckte det var nyss som jag packade ihop mina saker från Emil och flyttade in på Sparta och nu är det dax att flytta därifrån. Eller jag har ju egentligen kvar rummet men det skall hyras ut till Johanna medan jag är i Nya Zeeland så under veckan har jag packat ihop alla mina saker(och det var en del vill jag lova) och imorgon flyttar jag dem till Osars förråd och så skall jag bo där(alltså i oskars lägenhet, inte i förrådet) tills det bär av till Nya Zeeland den 7 september.

Känns som tiden kommer gå fort fram tills dess. På måndag åker jag hem till hudiksvall och nymera rönnskär och nästa lördag blir det semester i Turkiet och sedan är det bara en vecka kvar till avfärd. Börjar inse vad jag har gett mig in på och att jag egentligeninte vet någonting som kommer hända. Tur att vår chef har fixat boende och skall hämta oss iaf så vi slipper stå vilsna då flygplatsen iAuckland. Tror jag kommer fortsätta blogga här bara och inte lägga upp en ny resedagbok. Det är ju inte en resa på samma sätt och jag börja gilla denna, även om namnet nu kanske är lite fel. Men men. De som vill höra hur det går kan självmant uppdatera sig här.

Nu skall ja hem till sparat igen och damsuga lite och sen skall jag nog försöka pyssla ihop en bröllopsinbjudan. Jag gillar oliv/mossgrön. Kanske med elfenbensvit och guld till?
X

Inga kommentarer: