torsdag 18 december 2008

Ännu en aktiv dag över

Tenta i morse, cyklade kvart i åtta å plockade upp emman på vägen. Har blivit hennes privata skjuts men d gör jag så gärna. Tentan skrevs i Stora salen på AF, weird då man annars mest har festat eller kollat på spex där. tentan gick iaf jättebra! Kändes som ja hade kontroll på de flesta frågor och det kommer handla om lite borttappade paragrafer här och där. Fanns nån kuggis bara, d gillar ja inte.
Det tog bara 4 timmar så sedan drog ja hem å softade. Tittade lite på Gilmore Girls, något jag inte gjort på länge! Efter tre lånade ja silverpilen från hallands för att åka till malmö med min kamera som har blivit randig igen. Dock råkade ja åka just i rusningstrafiken vilket orsakade att det tog ÅR att ta sig ut Lund och ÅR att ta sig in i Malmö! Blir dessutom så himla stressad av så mycket bilar, å jätterondeller! Sånt finnns inte i Hudik! Skulle lämna Emman vid Big Bowl oxå så hamnade fel och fick parkera och ringa Isabell för lite vägledning på telefon. Löste sig tillslut efetr ett till felåk och lite irrning och kameran är på lagning. Kommer dock kosta minst 1000 kr! Sunk!!!
Hemresan gick lite lättare iaf, även om min tilltänkta väg var avstängd. Nicke ringde på hemvägen å underhöll mig så ja överraskade honom med ett personligt vykort. Han är typ världens bästa!
Sedan var det tillbaka till Hallands och nationsmöte. Där blev jag valt till kock. Det ska bli skoj att hänga lite mer på nationen på fredagarna och ja gillar att laga mat. Å så lyckades ja tigga till mig å nicke en plats på tackfesten imorgon, it's gonna be sweet as! =D

D skummaste idag var att jag kanske såg min moster som ja inte har träffat på typ 12 år! Det var en kraftig, mörk och glasögonbeprydd dam med en stor rottweiler som promenerade bredvid bilen. Om kungsgatan ligger nära östra förstadsgatan kan det mycket väl ha varit Inger... ja var så nära att kliva ur å ropa. Men vågade tillslut inte... Tänk om d va hon och Pommac...
X

Inga kommentarer: