onsdag 10 december 2008

Pineapple express

Lagom efter att jag hängt mä Evy till Malmö och tillbaka (något som görs alldeles för sällan nu för tiden, både besöka Malmö och hänga mä Evy) kom mina pojkar och tog med mig på filmkväll. Massa bullar och choklad precis som ja vill ha d. D va bara filmen som va en besvikelse... man måste nog va hög för att riktigt uppskatta Pineapple Express... men den va väll ok. Men måste ta å snäppa upp deras filmsmak! I lördags bytte de bort världens roligaste film (Eurotrip såklart) mot Old school. De spelar inte ens i samma liga!
En av anledningarna till mitt Malmöbesök var iaf att min digitalkamera (min feta system som fortfarande inte är avbetalad) har pajat! Vet inte vad ja gör med kameror men ska nog sluta fota! Iaf gav den ifrån sig ett ljud förra veckan å efter det har bilderna blivit randiga! Tog den till en kameraverkstad i malmö för att få ett utlåtande å då ta mig fasen så funka den fint! Ja skulle testa ett tag till sa vi å nu är den typ randig varannan gång! Very weird!

Nu måste ja tillbaka till mina julrim. Och imorn ska det julfikas mä farmor. mycke julträffar framöver!
X

Inga kommentarer: