måndag 23 februari 2009

Mycket bra

Förra veckan var galen. VArje dag hade flera etapper i almanackan och ja va borta typ 9 till23 varje dag. Ok, allt var inte tråkigt och ja hade tackat ja till det men ibland kan man få för mycket av det goda. MAn behöver ibland bara göra ingenting eller ta saker som de kommer. Därför tog jag ledigt från mitt liv i lördags. Bakismös, gick på basyoga och upptäckte en inbjudan på semlor från Emanuel. Så vi spelade spel och käkade bullar och sen hängde jag med brudarna till Vildanden och tittade på film hos Andreas. Riktigt skönt var det!
Och fördelen med att vara ute på fredagar: Man får söndagen som en frisk bonusdag! Så ja bruncha med Emman på Hallands, pluggade lite psykiatri på biblan, cyklade spinning tills ja ramla av cyklen, tvättade och titta på film med Tony, Tasse och Sanela. Det är galet, vi bor ihop och ja har knappt hunnit prata med dem den senaste tiden. Det var riktigt gott! Men galen att ja typ måste boka tid för att hinna träffa mina grannar!

Föresten, hade min andra kväll i köket på Hallands i fredags, novischfest och allt! Fick massa bra kritik för maten! =D Nu är det bara tiden kvar, men inte lätt att hålla när man har med VGs att göra... Men Nostalgi på Kronan va grym som vanligt! Kanske roligaste klubben i Lund...?
X

Inga kommentarer: