tisdag 8 september 2009

Halvvägs

Sitter på flygplatsen i Hongkong och väntar. Anlände hit 5 på morgonen svensk tid men här börjar solen gå ner. Det är fortfarande tre timmar kvar innan vi boardar det sista planet som skall ta oss till Auckland. Hittils har allt gått bra. Cathay Pacific är som alla andra asiatiska flygbolag, alltså jättebra. Ok med plats, god mat och gratis filmer. Var dock lite besvken på urvalet, kan ju vara så att det bara kommit skräp i år oxå, vad vet jag. MEn resorna går fort iaf, man sover, äter, tittar och vips så landar man. Bytena är värre. Insåg inte förrän vi kom hit att det skulle vara en sju timmars väntan. Kanske var det lika bra. Karolina är ute på vift nånstans, möjligtvis utanför flygplatsen. Själv kände jag det blev stressigt och tungt med packning. Så ja har slumrat i min liggstol med utsikt över berg och flygplan som kommer och går. Mycket trevlig. Ska väll se om det finns en starbucks här sen, jag har skådat en kvarglömd mugg så förmodligen finns det. Det är mitt enda nöje på mellanlandningarna. I London blev det en caramel macciato, undra va ja ska ta denna gång...

Annars är det väll bara en stor nyhet kvar att delge allmänheten. Mitt och Oskars bröllop är nu flyttat och kommer definitivt ske den 29 maj 2010! Boka in det datumet!
Kramar

Inga kommentarer: