lördag 12 september 2009

Så kom helgen

Livet rullar vidare och jag börjar vänja mig vid en bakvänd tidszon. Efter 15 timmars sömn sov jag riktigt kasst natten efter men med lite tvång kan jag nu sova någorlunda normalt. Annars händer det inte så mycket om dagarna. Själva praktiken börjar inte förrän på måndag och vi kan inte riktigt ta oss å vi softar mest och vänjer oss vid omgivningen. Tur att vi har ganska stort boende, annars hade Karolina och jag trampat sönder varandra med all vår fritid. Fast det kommer väll ändra sig till veckan.
Tyvärr har det regnat nu de senaste dagarna så det har inte varit så himla kul att gå ut. Önskar Onny hade varit med. Var på stranden idag och den är perfekt för hundpromenader såhär innan sommargästerna kommer. Den är iaf typ en mil lång och bred när inte högvattnet är inne. Och det går att surfa där! För kallt väll än så länge men det finns en surfbräda i garaget som man får låna. Vet dock inte om ja riktigt kommer ihåg vad man skulle göra men man kan ju alltid prova.
Det var väll allt för denna gång. Får väll blogga lite oftare sen när jag faktiskt har gjort nått mer intressant än att ha köpt ett par begagnade strumpor.

X

Inga kommentarer: