tisdag 29 juli 2008

17

Jepp, minst 17 stycken spindlar dödade jag idag medan jag städade mörkrummet på Hallands, varav den största var ca 4 cm i diameter. Plus de små bäbisarna såklart! =P Och typ ett kilo tjockt spindelväv fick sopas bort från alla hörn och tak. Tack och lov för Schweiz där jag genomgick spindelterapi genom att vakna med en fet en rakt övanför huvudet.
Typ sju timmar svettades jag där inne men nu är det så rent det kan bli utan högtryckstvätt. Jag tror till och med att Peter skulle våga sig in! Och det fanns fullt av papper som folk har lämnat och Axel va helt med på att införskaffa nya kemikalier. Så nu är det bara att börja fota! =D
Och ja får väll ta att söka den där fotoförmansposten endå...
X

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa det får du absolut göra!! :D

ELI sa...

Whii! Min första kommentar! I'm on the roll! =D