tisdag 1 juli 2008

Dåligt shoppingutbud

Shit va tråkigt mode det är nu för tiden! Så mörkt eller övermönstrat, allt i konstiga former. All rea är antingen i storlek 32 eller 42! Kände knappt äns för attt prova några grejer... Ifs bra. Då sparade jag lite pengar iaf. Annars köpte ja mest massa småprylar. VAr dock saker jag faktiskt behöver, typ lekoplast till Kebenekaise.
Tänk vad tiden går fort! Det är första juli idag! Bara 10 dagar tills ja far norrut igen! Denna sommare kommer gå fortafre än någonsin!

Ang mitt inlägg om bloggande. Kan på idag att Isabell hade ringt min mamma och frågat om Peter, inte mig. MAmma berätta d senare. D va därför ja inte berättat själv, hade inte orkat ringt någon. Är liksom inget kul telefonsamtal att göra!

Nu kommer Johan hem om två timmar! =D
X

Inga kommentarer: