fredag 4 juli 2008

Back to the vardag

Så va man tillbaka i Forsa efter en knapp vecka i Umeå. HAr haft det bra, även om vädret verkat varit bättre i södra Sverige. Igår efter att Johan lekt i länsrätten och jag faktiskt lyckats shoppa lite for vi söderut i en stekhet bil. Typiskt va att dagen vi skulle åka hem så blev det kalasvarmt även i Umeå! Va nästan konstigt att sova i en vanligt säng igen! Nu är det en vecka hemma som gäller då ja ska fila på medeltidskläder och förhoppningsvis träffa gamla kompisar å sen Gällivare och Kebenekaise. Nice.

JAg saknar IKSU. Efter att Johan släpat med mig på Pump tre gånger är jag såld igen och började redan på väg till duschen fundera på vilka vikter ja skulle höja till nästa gång... tills jag insåg att det inte skulle bli en nästa gång! =(
Fattar inte varför jag har så svårt att komma iväg och träna i Lund... Det är ju kul egentligen å så skönt eferåt! KAn vara att ingen tvingar mig, att ja har oregelbundna dagar elller att jag inte hittat min grej Body Pump ÄR min grej men det finns inte på Gerda. Kanske är värt att spendera en sjuhelvetes massa pengar till på det andra gymmet... men då MÅSTE ja använda kortet! Så det är nog bäst att vidga mina vyer på Gerda istället. Tills dess får ja gå långa promenader med Onny som kompensation.
X

Inga kommentarer: