torsdag 10 juli 2008

Återträff

Igår var jag i Söderhamn och träffade Jessica och Josephine som ja hängde mest med i högstadiet. Efter det flyttade Jossan å Jessica och jag läste olika linjer. Sen flyttade hon till lInköping och jag till Lund och Jossan skaffade sig fast jobb. Det blir inte så ofta man ser brudarna vilket är synd, men när vi väl får till någon är det jätteskoj! Man faller så fort tillbaka i de gamla takterna och bara pratar på om allt och inget. Kvällen försvann fort! Sen var vi och kolla in Jossans renoveringsprojekt, kan bli en riktigt fin lägenhet! ser fram emot att se den färdig nästa gång jag kommer hem. Känns bra att vi tillslut fick ihop något för snart åker jag tillbaka till skåne och i september åker Jessica som utbytesstudent till Japan ett år så då blir det ingen återträff på länge!
Men det var kul att se er tjejer! Nu måste jag börja packa min ryggsäck inför Kebenekaise! =D
X

Inga kommentarer: