söndag 20 juli 2008

Less

Köpte en ny mp3-spelare i Umeå och fick en manual på cd. Ä ju säkert jättebra och miljövänligt... Om man kan få igång den! =( Jävla philips...

Annars har jag varit på Rönnis i helgen. Kebresan har dock tagit musten ur mig så jag har mest legat på sofflocket och tittat på medan päronen byggt på huset. Alltid lika skönt att slappa när andra jobbar! =D Sorterade dock klart mina australienbilder... blev en 450 st som jag ska framkalla och 25 sidor som ska printas på skrivare... Hjälp... Hoppas det är ok för mamma Emma... Dyrt blir det för mig iaf men d är det värt. D ä ju min hobby! Kommer bli assnyggt! Och sen har ju Maria numera mönstersaxar så vi ska ha pysselkvällar i koridoren, mysigt!
Och så försökte ja torka lite jordgubbar som ja skulle ha på flingor i Lund nu när ja ska bli GI-nyttig å så... gick sådär... De flesta fastnade i folien och de andra ser ganska ledsna ut om man jämför med de frystorkade man hittar i Kellogs K-paketet. Kasst!

Nu ska jag börja packa mina väskor. Imorn ska det va städat för vi har husvisning och jag ska träffar West och Svigan i Sundsvall, skojigt värre. Å sen på tisdag natt bär det ju av mot Skåne igen. Denna sommar har verkligen swischat förbi!

Inga kommentarer: