måndag 28 juli 2008

En sväng på stan

Tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen och göra mina ärenden på stan redan idag men jag var lite sen upp från mitt sol-session så jag svepte min smothie och tokcyklade sedan mot stan för att hinna till tre. Väl framme, fem i, upptäckte jag att i denna storstad som Lund är har banden öppet till halv fem! Imponerande! =) For sedan vidare mot Klostergården och polisens tillfälliga lokaler och hämtade ut mitt pass. Nu är jag äntligen fulländad inför tågluffen! Fick mig ett gott skratt på köpet oxå, jag ser såklar inte klok ut på kortet! Ser mest rädd ut med uppspärrade ögon (vilket ifs framhävde deras teckning) och pytteliten stram mun. Men men, nu blir jag iaf inte nekad att komma in med kortet iaf, det ser ju faktiskt ut som jag (i motsats till den gamla bilden enligt alla som sett passet eller mitt körkort). Gick en runda på stan oxå, såg ut som vanligt fast med mindre folk. Längtar tills H&M får in en ny kollektion, den dom har nu suger! Och varför spelar de alltid Lars Winnerbäck på Naturkompaniet? Sponsring kanske?
Var iaf galet varmt att cykla. Är ifs galet varmt att göra någonting! Svettas man när man sitter stilla då är det illa. Men jag klagar inte alls utan bara påpekar. Sommaren är underbarast!
X
Vad säger ni? Lika?

Inga kommentarer: